Archive for October 19, 2007

Leapsa!

Posted in it's me on October 19, 2007 by gargalina

Doresc sa onorez invitatia pe care am primit-o azi in cadrul acestui post din partea unei dragi prietene si profit sa ma joc nitzel leapsa!

Astfel avem urmatoarele categorii:

Imi place:

– sa cunosc oameni noi (preferabil nu din BV)

– dulciurile (dau dependenta sa stiti:P)

–  gargaritele (mamarute sau buburuze)

– stress-ul – devin mai eficienta

– sa citesc o carte buna

– sa savurez o tigara si un ceai fierbinte  in liniste

– Frappe pe o terasa in Grecia

– ploaia de vara torentiala

– mirosul care este in aer dupa o ploaie de vara

– furtunile, cand sunt la adapost si pot admira maretia naturii

– sa ma uit la desene animate

Momente pe care mi le amintesc cu placere:

– cand am dansat prima oara pe o scena internationala

– primul Craciun petrecut cu cineva special

– prima oara cand am plecat pe cont propriu in Grecia

– prima oara cand am fost pe munte

– cand am realizat ca nu sunt singura pe lume

– cand am aflat ca am o sosie de nume peste ocean (pupici sosiei mele)

– cand am avut gargarite in stomac prima oara

– prima oara cand am iubit cu intensitate

– cand am realizat ca nu sunt insipida, incolora si inodora

– cand am intrat la liceu/facultate

Momente pe care nu vreau dar mi le amintesc, cand:

– a plecat sora-mea in SUA 😦

– am realizat ca nu sunt baiat desi imi doream (eram mika pe-atunci:P )

– am suferit prima oara

– am realizat ca sunt prea putini oameni sinceri

– am avut prima mea restanta

– am pierdut trenul prima oara

Detest:

– insultele

– rautatea

– cafeaua tare

– sarmalele fara smantana multa

– patrunjelul si mararul

– vacarmul/haosul

– bibelourile

– florile artificiale

 Ultima categorie. Imi doresc:

– o pisica pufoasa si blanda si alba

– in fiecare zi sa vad o gargarita

– o motocicleta

– un Chrysler PT Cruiser

– sa deschid un centru de adapost pentru femei abuzate

– sa fiu libera si totusi luata

– sa stiu 3 limbi straine fluent (2 more& i’m there)

– sa nu lucrez la ora asta

GATA! 😛